*Administrowanie nieruchomościami.
*Nadzór nad zatrudnionymi służbami porządkowymi i technicznymi.
*Nawiązywanie współpracy oraz wymiana informacji z klientami.
*Współpraca z instytucjami i firmami zewnętrznymi celem prawidłowego funkcjonowania nieruchomości.
*Planowanie i sprawozdawczość.
*Księgowanie i weryfikacja dokumentów rodzących skutki finansowe (m.in. faktury VAT, rachunki, noty obciążeniowe, zlecenia, dyspozycje wypłat).
*Rozliczanie mediów.
*Opracowywanie kalkulacji kosztów utrzymania nieruchomości wspólnej i zaliczek wpłacanych przez klientów.
*Opracowywanie i sporządzanie bilansu.
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Miejsce pracy: Kraków
* Umiejętność pracy w sytuacjach stresowych, analitycznego myślenia oraz szybkiego reagowania
i rozwiązywania zaistniałych problemów.
* Doskonałe zdolności interpersonalne z nastawieniem na komunikatywność.
* Umiejętność budowania z klientami przyjaznych i partnerskich relacji opartych na zaufaniu.
* Umiejętność planowania i organizacji pracy.
* Dyspozycyjność, motywacja i zaangażowanie.
* Znajomość ustawy o własności lokali
* Umiejętność obsługi programów i urządzeń biurowych.
*Język angielski.
* Prawo jazdy kat. B.
* Możliwość podnoszenia kwalifikacji i dalszego rozwoju zawodowego,
* Wynagrodzenie uzależnione od posiadanych kwalifikacji, zaangażowania i dobre warunki pracy,
Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesyłanie aplikacji tylko drogą mailową, w terminie 14 dni od dnia ukazania się ogłoszenia, zawierających klauzulę "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 o ochronie danych osobowych, Dz.U. 133/97, poz.883" na
adres e-mail:
Warszawa: 534 552 585
Katowice: 32 700 78 90
Kraków: 12 446 68 02
Wrocław: 71 738 23 47
Gdańsk: 58 739 60 20
Łódź: 42 299 96 90
Poznań: 61 278 53 27
Białystok: 85 871 08 26