Nieruchomości szkolenia

Etyka pośrednika w obrocie nieruchomościami - czyli profesjonalizm, dyplomacja i takt

Jak zachowywać się podczas spotkania z klientem, podczas prezentacji nieruchomości, czy podczas prowadzenia negocjacji. Czego klienci bardzo nie lubią, jak prawidłowo zdiagnozować potrzeby klienta, będąc profesjonalistą i dyplomatą jednocześnie.

 

DLA KOGO:

  • pośrednicy w obrocie nieruchomościami
  • zarządcy i rzeczoznawcy majątkowi
  • agenci nieruchomości
  • wsystkie osoby zainteresowane tematem.
formularz (doc)

Moduł pierwszy: Wcale nie takie oczywiste, czyli pierwsze wrażenie.

  •  Wygląd pośrednika, wygląd biura, wygląd samochodu, etc.
  • Etykieta telefoniczna
  • Korespondencja - forma, terminy, treść.
  • Oględziny przyjmowanej nieruchomości. Prezentacja nieruchomości. Spotkanie w biurze, spotkanie w terenie. Sposoby aranżowania spotkania.
  • Forma nawiązywania i utrzymywania kontaktu z klientem. Punktualność, rzetelność i terminowość.
  • Dyskrecja, Dyplomacja i takt. Przykłady zachowań ocenianych przez klientów jako nachalne, natrętne, niegrzeczne, lub aroganckie.
  • Tajemnica zawodowa – czyli, co można, a czego nie wolno przekazywać drugiej stronie.
  • Case study: Pożądane i naganne zachowania podczas: rozmowy telefonicznej, rozmowy bezpośredniej, oględzin nieruchomości przyjmowanej do obrotu, prezentacji nieruchomości klientowi – czyli nie rób innemu co tobie nie miłe.

 

Moduł drugi: Dyplomacja na codzień

  • Wprowadzenie do psychologii sprzedaży
  • Techniki wpływu społecznego - wykorzystanie w zawodzie
  • Umiejętność rozpoznawania potrzeb klienta, rozpoznanie typu klienta i dostrojenie się, oraz dotarcie do każdego z nich.
  • Sposoby nawiązywania kontaktu z klientem (rozmowa telefoniczna, kontakt mailowy, rozmowa w biurze, rozmowa „w terenie”, etc.)
  • Mowa ciała (niby nic… a jednak)

 

Moduł trzeci: Rozmowa, negocjacje, mediacje.

  • Sposoby prowadzenia negocjacji (miejsce, forma, czas, terminy, dokumentacja poszczególnych etapów negocjacji, etc)
  • Jak nie popsuć doskonale rokującego kontraktu, i jak dopiąć strony pozornie nie do pogodzenia,
  • Negocjowanie w celu osiągnięcia wyniku wygrany-wygrany. Kolejne etapy dochodzenia do celu.
     

Joanna Lebiedź licencjonowany Pośrednik w Obrocie Nieruchomościami. Z rynkiem nieruchomości związana nieprzerwanie od 1988 roku. Autorka wielu analiz rynku nieruchomości i publikacji prasowych cyklicznie ukazujących się w liczących się tytułach prasowych. Autor i trener licznych szkoleń dla sektora nieruchomości odbywających się na terenie całego kraju. Laureat wielu nagród i wyróżnień za działalność zawodową oraz pracę na rzecz środowiska zawodowego.