Nieruchomości szkolenia

Pozyskiwanie nieruchomości do zarządzania

Praktyczne porady w zakresie technik marketingowych i operacyjnych przy pozyskiwaniu i przejmowaniu nieruchomości.

 Czy wiesz...

  • Czy widziałeś siebie, gdy prowadzisz rozmowę handlową?
  • Czy wiesz jak odczytać emocje rozmówcy po uścisku dłoni i jaka strategię negocjacyjna przyjmie wobec ciebie?
  • Czy wiesz, że wybór miejsca przy stole jest sygnałem nastawienia do negocjacji z Tobą?
  • Czy Twoi partnerzy będą mieć skrupuły przed wykorzystaniem mowy ciała w negocjacjach i rozmowie handlowej?
  • Jaka forma reklamy jest najskuteczniejsza przy pozyskiwaniu nieruchomości do zarządzania?
  • Jak przygotować ofertę na zarządzanie?
  • Że treść oferty ma wpływ na późniejszą realizację umowy o zarządzanie.
  • Jak skalkulować cenę do oferty?
  • Jak postępować przy przejęciu nieruchomości?
  • Czy potrzebna jest inwentaryzacja nieruchomości przy jej przejęciu?

Korzyści ze szkolenia:

  • Poznanie technik marketingowych
  • Opracowanie, poprawienie, doprecyzowanie własnej autoprezentacji w trakcie sprzedaży oferty.
  • Opanowanie sztuki odczytywania mowy ciała klientów i ich nastawienia.
  • Przećwiczenie umiejętności prezentowania oferty z wykorzystaniem mowy ciała i komunikatów werbalnych.
  • Nauczenie się wykorzystania komunikacji werbalnej i niewerbalnej podczas sprzedaży.
  • Omówiona zostanie zawartość oferty oraz sposób kalkulacji ceny.
  • Omówione zostaną obowiązki w zakresie obowiązkowych kontroli obiektu budowlanego.
  • Omówione zostaną etapy przejmowania nieruchomości.

 

Do lamusa odchodzi prezentacja oferty w firmie w pozycji siedzącej. Coraz częściej od managera i osób obsługujących klienta oczekuje się dokonywania profesjonalnej prezentacji oferty. Dotychczas managerowie i handlowcy opanowywali operowanie głosem oraz tricki negocjacyjne. Przyszedł czas na „wrzucenie kolejnego biegu”. Czas na poznanie technik komunikacyjnych i marketingowych dających przewagę nad klientem i co ważne nad konkurencją.

Celem modułu praktycznego szkolenia jest przedstawienie metod postępowania przy poszukiwaniu i pozyskiwaniu nieruchomości do zarządzania. Omówiona zostanie rola oferty, oraz podane schematy jej przygotowywania i kalkulowania ceny. Przedstawiona zostanie socjotechnika prowadzeni rozmów z kontrahentem. Wyjaśniona zostanie rola inwentaryzacji przy przejęciu nieruchomości.

 

Odbiorcy szkolenia:

Szkolenie skierowane jest do zarządców wszystkich nieruchomości, którzy pragną rozwijać swoja działalność dbając o swój wizerunek i profesjonalizm. Jest dla managerów, którzy widzą szansę w wykorzystaniu mowy ciała do:

- własnej autoprezentacji,

- zaprezentowania oferty jako cennej i wartościowej,

- zrozumienia partnerów biznesowych i ich nastawienia,

- potwierdzenia, że druga strona wykorzystuje mowę ciała do negocjacji,

- obrony przed klientami wykorzystującymi komunikację niewerbalną do manipulowania procesem negocjacji i rozmowy handlowej.

 

Cena szkolenia:

Koszt uczestnictwa: 320 zł brutto/osoba

Cena zawiera:

 - materiały szkoleniowe

 - całodzienny serwis kawowy

- warsztaty praktyczne i konsultacje z trenerem

formularz (doc)

MODUŁ PIERWSZY - PREDYSPOZYCYJNY

Prezentacja mieszkania prezentacji nie równa. Jaki mam styl prezentowania przed klientem?

  • Dobór stylu do reprezentowanej firmy oraz temperamentu.
  • Rodzaje prezentacji i najczęściej popełniane błędy w prezentacji mieszkania
  • Pierwsze wrażenie a sukces.
  • Budowa wizerunku poza słowami - przestrzeń, władza, status, symbolika.
  • Czego nie powinno się robić przed prezentacją. Ograniczenia żywnościowe przed rozmową handlową – winowajcą negatywnego odbioru nie jest tylko czosnek.

Mowa ciała w kontaktach z klientem i w promocji firmy

  • Gesty pewności siebie, uzupełniające słowa.
  • Emocje w ruchach ciała – kinezyka.
  • Kontakt wzrokowy.
  • Poruszanie się w przestrzeni.
  • Sygnały niepewności, kłamstwa, stresu, wiarygodności.
  • Proksemika- jak zarządzać przestrzenią by zbudować dobre relacje.
  • Haptyka – dotyk a kreowanie relacji.
  • Chronemika – zarządzanie czasem w kontaktach z klientami.
  • Budowanie zgodność przekazu werbalnego i mowy ciała.

Mowa niewerbalna klientów

  • Co oni myślą, gdy z nimi rozmawiam?
  • Rozmowa to proces – jak z monologu zrobić dialog.

Operowanie głosem

  • Ustalenie kompetencji komunikacyjnych
  • Ćwiczenia komunikacji z klientem.
  • Tempo mówienia i inne walory głosu – a wiarygodność , przekonywanie i zrozumienie przekazywanej klientowi treści.

Techniki wywierania wpływu:

  • Potęga sugestii oraz emocji w perswazji.
  • Skuteczne techniki wykorzystywane w trakcie komunikacji z klientem.

Wizerunek i wiarygodność firmy i produktu.

  • Wizerunek - co to jest?
  • Znaczenie wizerunku dla realizacji celów sprzedażowych.
  • Kto tworzy wizerunek?
  • Rola pracownika w tworzeniu wizerunku.

Tradycyjne narzędzia marketingu.

  • Promocja - specyfika i przydatność działań.
  • Sprzedaż osobista.
  • Promocja dodatkowa, kupony, talony, bony zniżkowe.
  • Wydarzenia w firmie.
  • Marketing a realna sprzedaż.
  • Merchandising, czyli tworzenie wizerunku produktu.
  • Marketing internetowy,Telemarketing.

Nowoczesne narzędzia marketingu.

  • Marketing internetowy: witryny, wyszukiwarki, reklama - formy i trendy, e-mailing.
  • Społeczności internetowe – portale, grona.
  • Marketing wirusowy, spamy, blogi, chat-y, fora dyskusyjne.
  • Marketing bezpośredni, partyzancki (guerilla marketing), szeptany i ukryty.
  • Experiential Marketing.
  • Event marketing.
  • Customer Relationship Management.
  • Programy lojalnościowe.
  • Relationship marketing.
  • Customer Experience Manag

 

MODUŁ DRUGI - PRAKTYCZNY

Metody pozyskiwania nieruchomości do zarządzania:

  • przetargi, przygotowywanie dokumentacji przetargowej, koszty, wadia i kaucje, zagrożenia związane z przetargami,
  • wyszukiwanie nieruchomości do zarządzania,
  • polecenie i rekomendacja,
  • własne kontakty

Oferta

  • zasady przygotowywania oferty,
  • wpływ oferty na umowę o zarządzanie,
  • zawartość oferty,
  • kalkulacja ceny,
  • negocjacje cenowe i ich wpływ na zawartość oferty,

Przejecie nieruchomości

  • przejecie obiektu,
  • przejecie dokumentacji
  • inwentaryzacja nieruchomości i dokumentacji, jej cel i skutki dla zarządcy i jego pracy.