Nieruchomości szkolenia

Kolejny upiorny dzień w życiu managera czy innowacyjne podejście do codziennych obowiązków

Ogólna informacja:

Najczęściej wszystko spada na nas na tzw „na raz”, ciąg zdarzeń, które spadają ze wszystkich stron, piekło zdarzeń, piekło decyzji. Wszyscy o wszystko mają pretensję do nas, prawie, że niewinnych. Mamy dość takich dni, tyle, że jest ich coraz więcej. Nauczmy się zatem sztuki reakcji na takie nieoczekiwane zdarzenia i okoliczności.

Cel szkolenia:
Podczas tego szkolenia omówimy sobie nasze stany emocjonalne, znajdziemy sposoby, by je znormalizować, dobierzemy narzędzia wspierające mądre pomysły i reakcje. Poszukamy w naszym potencjale, nasze bogate możliwości, by zacząć reagować właściwie na niewłaściwe sytuacje.
 

Dla kogo:

Kadra zarządzająca, menedżerowie wyższego i średniego szczebla, menedżerowie liniowi, liderzy zespołów, koordynatorzy oraz wszyscy chętni, którzy chcą popracować nad swoimi emocjami.

formularz (doc)


1) Stan emocjonalny w trudnych sytuacjach – co robić, gdy miałbyś ochotę „zabić”,

2) Jak rozróżniać problemy od spraw do załatwienia,

3) Algorytm podejmowania decyzji – jak ułatwić sobie wybór,

4) Model kompetencji