Kolejny upiorny dzień w życiu managera czy innowacyjne podejście do codziennych obowiązków
Ogólna informacja:
Najczęściej wszystko spada na nas na tzw „na raz”, ciąg zdarzeń, które spadają ze wszystkich stron, piekło zdarzeń, piekło decyzji. Wszyscy o wszystko mają pretensję do nas, prawie, że niewinnych. Mamy dość takich dni, tyle, że jest ich coraz więcej. Nauczmy się zatem sztuki reakcji na takie nieoczekiwane zdarzenia i okoliczności.
Cel szkolenia:
Podczas tego szkolenia omówimy sobie nasze stany emocjonalne, znajdziemy sposoby, by je znormalizować, dobierzemy narzędzia wspierające mądre pomysły i reakcje. Poszukamy w naszym potencjale, nasze bogate możliwości, by zacząć reagować właściwie na niewłaściwe sytuacje.
Dla kogo:
Kadra zarządzająca, menedżerowie wyższego i średniego szczebla, menedżerowie liniowi, liderzy zespołów, koordynatorzy oraz wszyscy chętni, którzy chcą popracować nad swoimi emocjami.
zapisz się formularz (doc)
1) Stan emocjonalny w trudnych sytuacjach – co robić, gdy miałbyś ochotę „zabić”,
2) Jak rozróżniać problemy od spraw do załatwienia,
3) Algorytm podejmowania decyzji – jak ułatwić sobie wybór,
4) Model kompetencji