Nieruchomości szkolenia

PORTFEL PEŁEN KLIENTÓW czyli Jak zatrzymać starych klientów i pozyskać nowych?

W dzisiejszym biznesie niezależnie od branży najważniejszy jest klient .
Powód? Najbardziej prozaiczny z możliwych, to on na końcu zasila nasze konto i stanowi o naszym rynkowym „być albo nie być”.

„…Bez sprzedaży upadają nawet największe i najmądrzej działające firmy.
Jest ona iskrą zapalającą silnik przedsiębiorstwa…”
Brian Tracy


Właścicielom, Zarządcom i Menedżerom Sprzedaży sen z powiek spędzają katastroficzne wizje ciszy w eterze i braku jakichkolwiek zamówień, zleceń itp.
• Jak tego uniknąć?
• Czy lepiej dbać o klientów już pozyskanych czy ciągle zdobywać nowych?
• Czy istnieje złoty środek?
• Jakie działania podjąć, aby skutecznie zatrzymać starych, a jakie by znaleźć nowych?
• Czy można je jakoś połączyć?

 

Na te i inne pytania odpowiemy w trakcie naszych warsztatów. Podamy praktyczne narzędzia do realizacji założeń handlowych. Pokażemy Ci jak:

• Zadbać o relacje i zwiększyć satysfakcję obecnych klientów
• Zrozumieć psychologię sprzedaży
• Efektywnie stosować techniki sprzedaży
• Pozyskiwać nowych klientów i dzięki temu mieć pełen nie tylko portfel, ale i „poczekalnię”

 

Szkolenie dedykowane jest osobom, którym nieobca jest troska o obecnych i przyszłych klientów swych organizacji, chcących zgłębić tajniki psychologii sprzedaży i udoskonalić jej techniki.

Pamiętaj!
Każdy ma takie zyski i takich klientów na jakich sam sobie zasłużył…

 

formularz (doc)

1. Wszystko jest transakcją – co naprawdę kupuje nasz klient?

  • Zagadnienie współczesnej sprzedaży
  • Przewaga konkurencyjna
  • Zasada Pareto

 

2. Od czego zależy Twój zysk?

  • Budowanie trwałych relacji w biznesie
  • Pomoc, nie sprzedaż
  • Wizerunek
  • Profesonalizm

 

  • Bądź menedżerem własnej sprzedaży
  • Zarządzanie sobą w czasie – wprowadzenie.
  • Planowanie sprzedaży
  • Metody wyznaczania celów
  • Analiza sprzedaży
  • Delegowanie
  • Menedżer własnego dnia.
  • Ustalanie hierachii zadań.
  • Pożeracze czasu. 

3. Warsztat handlowy

  • 5 etapów procesu sprzedaży
  • Techniki finalizowania sprzedaży
  • Przewidywanie i odpowiadanie na zarzuty.

4. Pozyskiwanie nowych klientów

  • Profil klienta
  • Gdzie znaleźć klientów
  • Jak szukać klientów
     

Aleksandra Połcik, absolwentka Politechniki Warszawskiej, Wydział Geodezji i Kartografii, Doktorantka na rodzimym wydziale. Trener w sztuce NLP certyfikat wydany przez Ph.D. Christina Hall NLP Meta Master Trainer; The Society of Neuro-Linguistic Programming California. Ośmioletnie doświadczenie w prowadzeniu warsztatów rozwojowych. Działalność zawodowa przede wszystkim obejmuje edukację i rozwój sił sprzedaży. Od 5 lat pracuje w segmencie rynku nieruchomości i inwestycji.