PORTFEL PEŁEN KLIENTÓW czyli Jak zatrzymać starych klientów i pozyskać nowych?
W dzisiejszym biznesie niezależnie od branży najważniejszy jest klient .
Powód? Najbardziej prozaiczny z możliwych, to on na końcu zasila nasze konto i stanowi o naszym rynkowym „być albo nie być”.
„…Bez sprzedaży upadają nawet największe i najmądrzej działające firmy.
Jest ona iskrą zapalającą silnik przedsiębiorstwa…”
Brian Tracy
Właścicielom, Zarządcom i Menedżerom Sprzedaży sen z powiek spędzają katastroficzne wizje ciszy w eterze i braku jakichkolwiek zamówień, zleceń itp.
• Jak tego uniknąć?
• Czy lepiej dbać o klientów już pozyskanych czy ciągle zdobywać nowych?
• Czy istnieje złoty środek?
• Jakie działania podjąć, aby skutecznie zatrzymać starych, a jakie by znaleźć nowych?
• Czy można je jakoś połączyć?
Na te i inne pytania odpowiemy w trakcie naszych warsztatów. Podamy praktyczne narzędzia do realizacji założeń handlowych. Pokażemy Ci jak:
• Zadbać o relacje i zwiększyć satysfakcję obecnych klientów
• Zrozumieć psychologię sprzedaży
• Efektywnie stosować techniki sprzedaży
• Pozyskiwać nowych klientów i dzięki temu mieć pełen nie tylko portfel, ale i „poczekalnię”
Szkolenie dedykowane jest osobom, którym nieobca jest troska o obecnych i przyszłych klientów swych organizacji, chcących zgłębić tajniki psychologii sprzedaży i udoskonalić jej techniki.
Pamiętaj!
Każdy ma takie zyski i takich klientów na jakich sam sobie zasłużył…