Nieruchomości szkolenia

Skuteczny marketing w Internecie - tworzenie i promocja serwisów WWW

O wszystkim opowiemy przyjaznym dla przedsiębiorców językiem, prezentując możliwe do uzyskania w praktyce korzyści
w tym pozyskiwanie klientów z Internetu.

Dla kogo jest to szkolenie:
Szkolenie skierowane do osób, które chcą wypromować własną stronę internetową, lub zajmują się promocją firmy w Internecie w branży nieruchomości. Na szkoleniu zostaną przedstawione sposoby naturalnego pozycjonowania strony oraz inne formy budowania pozytywnego wizerunku firmy w sieci.

UWAGA! Opinie uczestników pierwszej edycji szkolenia:

"Prowadzącemu udało się poruszyć wszystko to, co powinien wiedzieć użytkownik internetu. Odpowiednio dobrany poziom wiedzy do potrzeb i oczekiwań- tyle ile porzebuje"

"Ocena bardzo dobra. Informacje przekazywane na przykładach- łatwe do zrozumienia i przydatne w praktyce"

"Szkolenie jest ciekawe, dużo jest praktycznych zagadnień, które trudno znaleźć w Internecie albo w literaturze fachowej"

"szkolenie ciekawe z analizą stron internetowych uczestników z cennymi uwagami i opinią prowadzącego, warto skorzystać"


Program szkolenia:

1. Rynek nieruchomości w Internecie

  • wprowadzenie do tematu, liczby, uświadomienie co do potencjału i dynamiki
  • formy obecności biura nieruchomości w Internecie
  • różne, ale zarazem zbieżne cele obecności w Internecie dla pośrednika, zarządcy i każdego przedsiębiorcy

2. Współczesny przedsiębiorca musi być obecny w Internecie – czyli o stronach internetowych, funkcje, zadania, grupy zainteresowanych, trendy, narzędzia

  • podstawowe zasady budowania skutecznych serwisów internetowych
  • etapy projektowania serwisu internetowego dla świadomego pośrednika, zarządcy nieruchomości
  • zadania stawiane przed serwisem internetowym (informacja, promocja, sprzedaż)
  • jakie rozwiązania warto naśladować, a jakich unikać

3. Internet jako narzędzie budowania przewagi konkurencyjnej nowoczesnego przedsiębiorcy w branży nieruchomości

  • Budowanie wizerunku w sieci ("jak nas widzą...")
  • Komunikacja z klientami (jak przygotowywać przekaż marketingowy)
  • Promocja/sprzedaż usług (gdzie szukać klientów)
     

4. Narzędzia wspierające efektywną promocję i sprzedaż usług

  • Kampanie linków sponsorowanych (Google AdWords)
  • Pozycjonowanie „naturalne” w wyszukiwarkach internetowych
  • Inne formy marketingu internetowego
     

5. Jaka forma promocji w Internecie najbardziej się opłaca? Jak analizować skuteczność podjętych działań? Wykorzystanie Google Analytics do poznawania zachowań klientów.

  • kto odwiedza naszą stronę internetową?
  • co na niej robi?
  • jak na nią trafił?
  • w którym miejscu zamyka stronę?
  • dlaczego nie przesyła zapytania?

6. Ciekawe przykłady z życia wzięte - ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień:

  • budowanie stron nastawionych na promocję produktów i usług
  • utrzymywanie stałego kontaktu z klientami, współpracownikami, partnerami biznesowymi
  • budowanie pozytywnego wizerunku firmy w Internecie
  • najpopularniejsze błędy w konstrukcjach serwisów internetowych
  • rozwiązania warte naśladowania
  • innowacyjne rozwiązania technologiczne, które sprawiają, że serwis internetowy staje się bardziej przystępny i użyteczny dla użytkownika

Osoba prowadząca: Paweł Kurek Absolwent Politechniki Warszawskiej i Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Z powodzeniem wprowadził na rynek dwa start-upy internetowe bazujące na wykorzystaniu technologii internetowych. Założyciel firmy SURE IT - świadczącej innowacyjne usługi technologiczno - doradcze z zakresu projektowania i promocji serwisów internetowych ukierunkowanych na efektywną sprzedaż produktów i usług, ze szczególnym uwzględnieniem branży nieruchomości i turystyki. Posiada certyfikat „Kwalifikowanego specjalisty Google Advertising Professional” – potwierdzający kwalifikacje i doświadczenie w zakresie realizacji kampanii reklamowych w wyszukiwarce Google.

formularz (doc)