Skuteczny marketing w Internecie - tworzenie i promocja serwisów WWW
O wszystkim opowiemy przyjaznym dla przedsiębiorców językiem, prezentując możliwe do uzyskania w praktyce korzyści
w tym pozyskiwanie klientów z Internetu.
Dla kogo jest to szkolenie:
Szkolenie skierowane do osób, które chcą wypromować własną stronę internetową, lub zajmują się promocją firmy w Internecie w branży nieruchomości. Na szkoleniu zostaną przedstawione sposoby naturalnego pozycjonowania strony oraz inne formy budowania pozytywnego wizerunku firmy w sieci.
UWAGA! Opinie uczestników pierwszej edycji szkolenia:
"Prowadzącemu udało się poruszyć wszystko to, co powinien wiedzieć użytkownik internetu. Odpowiednio dobrany poziom wiedzy do potrzeb i oczekiwań- tyle ile porzebuje"
"Ocena bardzo dobra. Informacje przekazywane na przykładach- łatwe do zrozumienia i przydatne w praktyce"
"Szkolenie jest ciekawe, dużo jest praktycznych zagadnień, które trudno znaleźć w Internecie albo w literaturze fachowej"
"szkolenie ciekawe z analizą stron internetowych uczestników z cennymi uwagami i opinią prowadzącego, warto skorzystać"
Program szkolenia:
1. Rynek nieruchomości w Internecie
- wprowadzenie do tematu, liczby, uświadomienie co do potencjału i dynamiki
- formy obecności biura nieruchomości w Internecie
- różne, ale zarazem zbieżne cele obecności w Internecie dla pośrednika, zarządcy i każdego przedsiębiorcy
2. Współczesny przedsiębiorca musi być obecny w Internecie – czyli o stronach internetowych, funkcje, zadania, grupy zainteresowanych, trendy, narzędzia
- podstawowe zasady budowania skutecznych serwisów internetowych
- etapy projektowania serwisu internetowego dla świadomego pośrednika, zarządcy nieruchomości
- zadania stawiane przed serwisem internetowym (informacja, promocja, sprzedaż)
- jakie rozwiązania warto naśladować, a jakich unikać
3. Internet jako narzędzie budowania przewagi konkurencyjnej nowoczesnego przedsiębiorcy w branży nieruchomości
- Budowanie wizerunku w sieci ("jak nas widzą...")
- Komunikacja z klientami (jak przygotowywać przekaż marketingowy)
- Promocja/sprzedaż usług (gdzie szukać klientów)
4. Narzędzia wspierające efektywną promocję i sprzedaż usług
- Kampanie linków sponsorowanych (Google AdWords)
- Pozycjonowanie „naturalne” w wyszukiwarkach internetowych
- Inne formy marketingu internetowego
5. Jaka forma promocji w Internecie najbardziej się opłaca? Jak analizować skuteczność podjętych działań? Wykorzystanie Google Analytics do poznawania zachowań klientów.
- kto odwiedza naszą stronę internetową?
- co na niej robi?
- jak na nią trafił?
- w którym miejscu zamyka stronę?
- dlaczego nie przesyła zapytania?
6. Ciekawe przykłady z życia wzięte - ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień:
- budowanie stron nastawionych na promocję produktów i usług
- utrzymywanie stałego kontaktu z klientami, współpracownikami, partnerami biznesowymi
- budowanie pozytywnego wizerunku firmy w Internecie
- najpopularniejsze błędy w konstrukcjach serwisów internetowych
- rozwiązania warte naśladowania
- innowacyjne rozwiązania technologiczne, które sprawiają, że serwis internetowy staje się bardziej przystępny i użyteczny dla użytkownika
Osoba prowadząca: Paweł Kurek Absolwent Politechniki Warszawskiej i Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Z powodzeniem wprowadził na rynek dwa start-upy internetowe bazujące na wykorzystaniu technologii internetowych. Założyciel firmy SURE IT - świadczącej innowacyjne usługi technologiczno - doradcze z zakresu projektowania i promocji serwisów internetowych ukierunkowanych na efektywną sprzedaż produktów i usług, ze szczególnym uwzględnieniem branży nieruchomości i turystyki. Posiada certyfikat „Kwalifikowanego specjalisty Google Advertising Professional” – potwierdzający kwalifikacje i doświadczenie w zakresie realizacji kampanii reklamowych w wyszukiwarce Google.
zapisz się formularz (doc)