Nieruchomości szkolenia

Wykorzystanie marketingu i komunikacji do sprzedaży oferty

 

Czy wiesz…

  • Czy widziałeś siebie, gdy prowadzisz rozmowę handlową?
  • Czy wiesz jak odczytać emocje rozmówcy po uścisku dłoni i jaką strategię negocjacyjną przyjmie wobec ciebie?
  • Czy wiesz, że wybór miejsca przy stole jest sygnałem nastawienia do negocjacji z Tobą?
  • Czy Twoi partnerzy będą mieć skrupuły przed wykorzystaniem mowy ciała w negocjacjach i rozmowie handlowej?

Korzyści dla uczestników:

  • Poznanie technik marketingowych
  • Opracowanie, poprawienie, doprecyzowanie własnej autoprezentacji w trakcie sprzedaży oferty.
  • Opanowanie sztuki odczytywania mowy ciała klientów i ich nastawienia.
  • Przećwiczenie umiejętności prezentowania oferty z wykorzystaniem mowy ciała i komunikatów werbalnych.
  • Nauczenie się wykorzystania komunikacji werbalnej i niewerbalnej podczas sprzedaży.
  • Zdobycie wiedzy, jak obronić się przed klientami wykorzystującymi komunikację niewerbalną do manipulowania.

Nasze rozumienie sytuacji:
Do lamusa odchodzi prezentacja oferty w firmie w pozycji siedzącej. Coraz częściej od managera i osób obsługujących klienta oczekuje się dokonywania profesjonalnej prezentacji oferty. Dotychczas managerowie i handlowcy opanowywali operowanie głosem oraz tricki negocjacyjne. Przyszedł czas na „wrzucenie kolejnego biegu”. Czas na poznanie technik komunikacyjnych i marketingowych dających przewagę nad klientem i co ważne nad konkurencją.

Odbiory szkolenia:

To szkolenie jest przeznaczone dla osób, które dbają o swój wizerunek i profesjonalizm. Jest dla managerów, którzy widzą szansę w wykorzystaniu mowy ciała do:
- własnej autoprezentacji,
- zaprezentowania oferty jako cennej i wartościowej,
- zrozumienia partnerów biznesowych i ich nastawienia,
- potwierdzenia, że druga strona wykorzystuje mowę ciała   do negocjacji,
- obrony przed klientami wykorzystującymi komunikację niewerbalną do manipulowania procesem negocjacji i rozmowy handlowej.
Atutem szkolenia jest też zaprezentowanie sprawdzonych technik promocji firmy i oferty.

 

Program szkolenia realizuje 6 godzin edukacyjnych wg § 6 ust. 1 rozporządzenia z dnia 17 kwietnia 2008 r. w sprawie doskonalenia zawodowego przez rzeczoznawców majątkowych, pośredników w obrocie nieruchomościami oraz zarządców nieruchomości (Dz. U. Nr 80, poz. 475).

Koszt uczestnictwa: 250 zł/osoba

Cena zawiera:

 - materiały szkoleniowe

 - całodzienny serwis kawowy oraz obiad

- warsztaty praktyczne i konsultacje z trenerem

formularz (doc)

PROGRAM SZKOLENIA:

  1. Prezentacja mieszkania prezentacji nie równa. Jaki mam styl prezentowania przed klientem?
  • Dobór stylu do reprezentowanej firmy oraz temperamentu.
  • Rodzaje prezentacji i najczęściej popełniane błędy w prezentacji mieszkania
  • Pierwsze wrażenie a sukces.
  • Budowa wizerunku poza słowami - przestrzeń, władza, status, symbolika.
  • Czego nie powinno się robić przed prezentacją. Ograniczenia żywnościowe przed rozmową handlową – winowajcą negatywnego odbioru nie jest tylko czosnek.
  1. Mowa ciała w kontaktach z klientem i w promocji firmy
  • Gesty pewności siebie.
  • Gesty uzupełniające słowa.
  • Emocje w ruchach ciała – kinezyka.
  • Kontakt wzrokowy.
  • Poruszanie się w przestrzeni.
  • Sygnały niepewności.
  • Sygnały kłamstwa.
  • Sygnały stresu.
  • Sygnały wiarygodności.
  • Proksemika- jak zarządzać przestrzenią by zbudować dobre relacje.
  • Haptyka – dotyk a kreowanie relacji.
  • Chronemika – zarządzanie czasem w kontaktach z klientami.
  • Budowanie zgodność przekazu werbalnego i mowy ciała.
  1. Mowa niewerbalna klientów
  • Co oni myślą, gdy z nimi rozmawiam?
  • Rozmowa to proces – jak z monologu zrobić dialog.
  1. Operowanie głosem
  • Ustalenie kompetencji komunikacyjnych
  • Ćwiczenia komunikacji z klientem.
  • Tempo mówienia i inne walory głosu – a wiarygodność , przekonywanie i zrozumienie przekazywanej klientowi treści.
  1. Techniki wywierania wpływu:
  • Potęga sugestii oraz emocji w perswazji.
  • Skuteczne techniki wykorzystywane w trakcie komunikacji
  • z klientem.
  1. Wizerunek i wiarygodność firmy i produktu.
  • Wizerunek - co to jest?
  • Znaczenie wizerunku dla realizacji celów sprzedażowych.
  • Kto tworzy wizerunek?
  • Rola pracownika w tworzeniu wizerunku.
  1. Tradycyjne narzędzia marketingu.
  • Promocja - specyfika i przydatność działań.
  • Sprzedaż osobista.
  • Promocja dodatkowa, kupony, talony, bony zniżkowe.
  • Wydarzenia w firmie.
  • Marketing a realna sprzedaż.
  • Merchandising, czyli tworzenie wizerunku produktu.
  • Marketing internetowy.
  • Telemarketing.
  1. Nowoczesne narzędzia marketingu.
  • Marketing internetowy: witryny, wyszukiwarki, reklama - formy i trendy, e-mailing.
  • Społeczności internetowe – portale, grona.
  • Marketing wirusowy, spamy, blogi, chat-y, fora dyskusyjne.
  • Marketing bezpośredni.
  • Marketing partyzancki (guerilla marketing).
  • Marketing szeptany i ukryty.
  • Experiential Marketing.
  • Event marketing.
  • Customer Relationship Management.
  • Programy lojalnościowe.
  • Relationship marketing.
  • Customer Experience Management.
  • Outdoor

Maurycy Seweryn - specjalista w zakresie  kampanii wizerunkowych i PR
Wykładowca „Autoprezentacji i wystąpień publicznych” oraz „Etykiety w biznesie” w Studium Podyplomowym oraz „Komunikacji społecznej” na kierunku Dziennikarstwo i PR w Wyższej Szkole Handlowej w Radomiu. Wykładowca „Komunikacji społecznej” w WSBiO w Warszawie. Jako jedyny przeprowadził w 2012 roku badania na temat wiarygodności prezenterów i mowy ciała w Polsce. Komentuje mowę ciała dla TVN „Fakty”, Polskiego Radio i dziennika.pl.
Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego i stypendysta Uniwersytetu Humboldta w Berlinie. Były doktorant w Katedrze Zarządzania WSPiZ im. Leona Koźmińskiego. Absolwent Krajowego Centrum Edukacji Europejskiej oraz Studium Stosunków Międzynarodowych IPB.
Doświadczenie w komunikacji i kreowaniu wizerunku zdobywa od 1995. Przeszedł drogę od szeregowego pracownika do stanowiska kierownika projektu, dyrektora ds. sprzedaży, dyrektora ds. public relations, wiceburmistrza Dzielnicy Ochota. Prowadził biuro prasowe byłego marszałka – p. Marka Borowskiego. Przeprowadził wiele kampanii wizerunkowych i PR. Założyciel Warszawskiej Grupy Doradców Public Relations.